Wohoo!

Jahopp, då var det ett tag sedan jag var här inne men man kan ju inte sitta vid datorn och uggla hela tiden eller hur?

Hänt en del sen sist har det också. Sommaren har gått värmen har försvunnit och ersatts av kyla, tur man har en lägenhet att fly in i tillsammans med Linda. Så letar man efter mig så kan man strunta i Träkumla och uppsöka Langsväg istället, förutsatt att jag inte jobbar då får man såklart leta där istället.
Bil har det blivit också, som den svensk jag är så blev det en volvo, en grå då syns det inte att man inte har tvättat den på ett tag.
Och jobb ja, har förflyttat mig lite, om än bara lite och inte konstant. Hänger numera i kundtjänst lite då och då, gjorde jag väl förut också men skillnaden nu är att jag ska vara där. Är såklart kvar i kassan också, måste ju hålla koll på läget där. Nej nu ska jag åka o hämta frugan på jobbet och handla lite.

Ha det gott, eller äckligt mig kvittar de ;)

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0