Hej o hå

Ja men då var man tillbaka efter ett långt uppehåll, har väl egentligen inte hänt så mycket sedan jag senast skrev. Har jobbat hela tiden känns det som, alltid lika kul den 25:e men dock lite segt, men men man uppskattar lediga dagar mer när man vet vad man har att välja på. Träningsmatcher med fotbollen har dragit igång också, det är grymt skönt, riktigt vårtecken, snart börjar säsongen och då har man iaf något att se fram emot under veckorna. På tal om träningsmatch så var det en idag, mot Fårösund, som jag personligen ser som en av favoriterna till att vinna fyran i år. De var en klar besvikelse för mig, dock var de klart bättre med boll än vad vi var, bollinnehavet var sådär lagom jämt fördelat 70-30 i deras favör skulle jag tro. Men inte fasen skapade de några hetare chanser för de, de passade dock bollen väldigt bra i sidled och lät oss springa mycket. Själv gjorde jag väl en helt okej insatts även om man känner i kroppen att det är långt kvar till den riktiga matchformen. Lyckades få knäet att svullna upp lite också, inte helt säker på varför dock men tror det var efter att jag råkade falla lite halvdåligt tidigt i matchen, men det ska göra ont att spela fotboll annars har man inte gjort något.
Nej nu ska jag återgå till att vara ledig, over and out!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0