Nytt år nya tider

Jul och nyår är passerat, ett nytt år ligger framför våra fötter och mycket som kan hända. Dock så är händelse utvecklingen för stunden ganska liten, sitter på mitt rum och ser på film samtidigt som jag skriver lite under tvång av Rebecca. Egentligen har jag inte så mycket att säga, kan konstatera att mitt paket från webhallen tar ungefär en halv evighet att komma, maxi är mitt häng även om jag inte jobbade idag, det krävs tydligen kunder för att man ska behöva kassörer. Det var visserligen inte någon större skräll men man vet aldrig hur folk tänker. Kom för övrigt fram till vad "spottpuré" egentligen är, det är slottspuré, nära men inte riktigt samma.

Juste jag har påbörjat det här med att läsa också, kom fram till att jag ville läsa alla Böcker av Dan Brown Gåtornas palats, Änglar och demoner, da Vinci-koden (som jag redan läst men skadar nog inte att läsa den en gång till), I cirkelns mitt och slutligen Den förlorade symbolen. Har hunnit bli klar med Gåtornas palats så nu är det bara fyra böcker kvar innan jag blir rastlös igen.

Nej nu orkar jag inte hitta på något mer att skriva om återkommer förr eller senare.
Peace

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0