Skallverk

Har man inte problem så kan man skapa nya. Man kan t.ex. ramla slå huvudet i golvet o få hjärnskakning, dock inget jag rekommenderar. Tro mig jag har ganska nyligen testat, blev väl inte direkt helt nöjd om man säger så. Men men life goes on, dock blir det nog väldigt lite träningar i veckan, hjärnskakning och fotboll känns inte som någon toppen kombination, tror inte det är speciellt bra att träna överhuvud taget när man har hjärnskakning. Men vad vet jag, jag är inte någon läkare direkt. Just nu är jag sjukt sugen på att plocka fram dammsugaren och städa rummet lite men jag tvivlar på att resten av familjen skulle bli speciellt nöjd om jag gjorde det. Nåväl, imorgon är en ny dag, då kanske man tar tag i saken. Problemet är bara att jag aldrig är sugen på att städa på dagarna utan bara på kvällarna eller dagar då jag absolut inte har tid. Någon som känner igen sig eller är det bara jag som är sån? Hmm kanske blir städning imorgon, på riktigt, jag ska inte jobba, kan inte träna och i princip alla är upptagna med att göra något vettigt, kvar blir jag och mitt stökiga och skitiga rum, jippie...!
Sen så är jag sugen på att gå till glassmagasinet, min glasskompis ska bara ha tid, om nu det någonsin kommer ske återstår att se.
Nej nu lockar sängen lite och huvudet värker, livet är underbart...

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0