Några dagar i Stockholm

Jaha då hade man flytt från ön för ett par dagar. Sitter i skrivandets stund i min kusin Malins lägenhet och ser på How I met your mother, så jäkla bra,  efter att ha gått en promenad för mig själv. Hittade dessutom tillbaka vilket var mer än man kunde förvänta sig eftersom jag gick utan att riktigt tänka på var och hur jag svängde, men jag kom tillbaka hel o ren.

Igår var en riktigt bra dag med stadsvandrande med Rebecca, riktigt trevligt måste jag säga. På kvällen blev det Harry Potter vilket också var trevligt på sitt sätt.

Idag har inte varit en fullt så rolig dag då Rebecca skulle på födelsedagskallas hela dagen utan mig så jag har legat här o glott på meningslös tv, läst en halv bok (som var bra) och som jag tidigare skrev gått en promenad.
Imorgon är sista dagen här i Stockholm och sista dagen jag träffar Rebecca på länge, men hoppas det inte tar lika lång tid innan vi ses nästa gång som det tog för oss att träffas den här gången.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0