Då hade man börjat

Ja nu har jag börjat så smått på min nya blogglook, dock inte kommit så långt eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha den, sen är inte min kunskap den bästa heller så det blir lite "trail and error" tills det blir någorlunda som jag tänk mig. Hade i alla fall tänkt få bloggen lite ljusare, och har man riktig tur kanske jag kastar in någon färg! Nej nu ska jag nog ta o förpassa mig till sängen, ska ju faktiskt jobba imorgon, börjar dock inte förren 14 så jag hinner nog få i mig tillräckligt med kaffe för att orka med arbetsdagen.

"Hur tänkte du där?" Jag har inte tänkt, jag har känt o det känns jävligt bra oavsett hur det blir


Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0