Jobbelidobb

Idag har jag jobbat, länge sen sist, det tyckte tydligen någon annan eftersom när jag kom till jobbet hade någon tagit mina arbetskläder så jag trodde att jag av någon mysko anledning hade dem hemma, vilket jag såklart inte hade. Morgonen sabbad iaf, ingen lugn glida runt morgon som jag ville ha nej. Men jag fick tag på lite kläder tillslut som tur var och kunde jobba på som vanligt. Juste, glömde säga det, jag började halv åtta i morse typ fem timmar för tidigt för min smak men men man ska inte gnälla när man väl får jobba.
Nu är jag trött och trött.
Snart bara två veckor kvar till irland!

Kommentarer
Postat av: ragnhild

i morgon får jag sovmorgon, jag är glad!

2009-09-23 @ 23:02:19
URL: http://ragzill.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0