Jag börjar bli gammal

Det är något jag har konstaterat den här veckan, man har tid att tänka när man är sjuk. Var i tisdags om jag inte minns helt fel som min lilla kusin Rasmus, han har alltid varit liten enligt mig iaf, kommer ju faktiskt ihåg när han var en liten bebis, skickade en "vänförfrågan" på facebook. Vad fan? Var min första tanke när jag såg det men efter att ha tänkt i typ en sekund kom jag på att det kanske inte var så konstigt ändå, han går ju i trean...tror jag, den lilla trean alltså inte den på gymnasiet. Men om han har hunnit bli så gammal, hur gammal har då inte jag blivit? Jisses, ålderskrisen börjar tidigt iår....

Kommentarer
Postat av: ragnhild

jag har också börjat känna mig gammal.. :( saknar dig!

2009-09-16 @ 19:30:44
URL: http://ragzill.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0