In the jungle....

Nu var det det länge sedan jag skrev något här men om jag ska vara ärlig har det inte hänt speciellt mycket heller, jag har jobbat, jag har hjälpt pappa, jag har jobbat och jag har spelat fotboll. Idag spelade jag fotboll, igen, och det blev en vinst! Eller jag spelade faktiskt inte om jag ska vara ärlig, jag fick sitta på bänken hela tiden vilket inte är riktigt lika kul som att spela.
Har varit förkyld från förra veckan och nu har jag lyckats dra på mig en sketen hosta också vilket gör mig mindre lycklig. Ska tugga halstabletter hela kvällen nu så att jag kanske kan spela något imorgon.
Peace out



Om alla avstånd bara vill bli mindre, mycket mindre, då hade jag kunnat vara med dig men nu är världen skapad som den är.....
Saknar dig min Ragnhild! Varför går inte tiden fort när man är ensam?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0