Helgen som varit

Ja i helgen har det faktiskt hänt något, tro det eller ej.
I fredags var Johan, Patrik, Manfred och Jag ute o festade, även om det enda stället vi var inne på var lillebror sen så gick vi bara runt o flummade vilket var kul i sig. Vår egen lilla "förfest" kantades av popcorn och "skönsång" från mig och Manfred, Patrik spelade in mig när jag sjöng men jag har inte fått höra resultatet ännu, ska jag vara riktigt ärlig kommer jag inte ihåg vad det var vi sjöng men kul var det. Kul att Manfred var med också, han har varit som uppslukad av jorden i tre veckor eller något liknande och nästa helg lär man inte se speciellt mycket av honom iaf eftersom Johanna kommer till gotland.
Nåja kvällen slutade bra för nästan alla i vårat lilla gäng, nämner inga namn men en viss person mådde inte så bra efter ett tag.

Nåväl över till lördagen som jag halvt sov bort innan jag åkte till Maxi o jobbade vilket jag gjorde till kvart över tio och då åkte jag hem till Patrik och såg på Daredevil, sjukligt dålig film men det var kul. Kom hem vid två snåret och kom i säng vid tre ungefär.

Söndag, vaknar åtta av att Sanna ringer från Maxi och undrar om jag kan jobba vid tio "visst" säger jag och somnar om vaknar igen vid nio och gör mig i ordning. Slutar vid två för att jag ska spela fotboll, åker till västerhejde och får sitta på bänken till att börja med, lagom kul men ändå. Får komma in när det är ungefär tio minuter kvar av första halvlek och sedan blir jag utbytt igen i halvtid. Fick komma in igen när det var tjugo minuter kvar av matchen. Hur gick det i matchen då? Jo hör o häpna vi vann faktiskt... med 7-1!
Dagen avslutade jag hemma hos Manfred där vi såg Kenny starfighter, lite retard men nu har vi iaf sett den och till de som tycker den är dålig vill jag bara säga en sak, ni tycker fel. När filmen var slut så roade vi oss på riktigt töntigt sätt med att spela CS, typ toppen av botten, haha.

Kommentarer
Postat av: Lorren

Kenny starfighter är BÄST. Så enkelt är det bara!

2009-10-02 @ 23:19:23
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0