Gör man verkligen så?

Idag vaknade jag lite förvirrad med en fråga i huvudet: "Gör man verkligen så?"
För att förstå problemet måste man backa lite i tiden till innan jag vaknade och in i min lite luddiga värld, nämligen mina drömmar.
Det jag minns från drömmen är att Ragnhild var hemma i sverige igen och skulle sova hos mig men innan hon lät mig sova skulle hon bara göra en sak, hon drar fram min fot, som jag inte kan känna, och biter av mig stortån! Då gjorde det ont och jag vaknade såklart.
Man borde kanske tycka att man inte bara skulle vara förvirrad och undra om man verkligen kunde göra så när man vaknade men det var min spontana reaktion. Nu i efterhand så är jag lite fundersam på hur man ska tolka det, är Ragnhild i hemlighet en kannibal? Lite obehagligt i så fall.
Alla som har några idéer kan ju klämma fram dem.

En annan sak som faktiskt är kul och inte bara obehaglig är att min xbox ska komma hem imorgon, det gör mig glad.
Peace

Kommentarer
Postat av: ragnhild

åh det här är intressant ju. jag ska tyda din dröm, men jag tror inte att jag är kannibal.. :P

2009-09-18 @ 00:38:03
URL: http://ragzill.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tror att ragnhild undviker sitt inre jag.. tag dig i akt johan ansin, men bara lite.

2009-09-18 @ 21:32:35
URL: http://fiiva.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0