En "sån" dag

Idag har varit en "sån" dag. Började på sämsta tänkbara sätt, vaknar klockan tio (det är tidigt för mig) av att pappa och en snickare håller på o ordnar med taken, på utsidan alltså men det hördes inne hos mig ändå, dessutom skakade hela mitt rum så det var nästan lite obehagligt men till allas glädje höll taket. Efter det så hände det inte så mycket på ett par timmar bortsett från att jag gick runt o hostade och var bitter över att jag gick runt o hostade. På eftermiddagen åkte mamma, Frida och jag in till stan en sväng. Alla skulle till banken i olika ärenden. Sen skulle Frida till tandläkaren så då körde mamma henne dit för hon inte orkade gå genom hela stan och jag passade på att klippa  mig. Efter att jag kom hem fortsatte jag att hosta innan jag åkte till Patrik och såg på fotboll, Svergie vann återigen och återigen var det ett otroligt fult mål som avgjorde matchen. Jag blev kvar hos Patrik till ungefär nyss, såg bland annat på Idol och matchen mellan England och Kroatien, England hade lekstuga och kunde enkelt vinna med 5-1. Nu hade jag tänkt sova om mitt öra som har börjat göra ont tillåter mig, samt om jag inte hostar hela tiden som jag gjort de senaste två nätterna....

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0