Regnet lyser med sin frånvaro men idag är det kallt

Idag är det torsdag, captain obvious, som Johan hade sagt. Men iaf, dagen började med att Ragnhild steg upp klockan sju för att gå iväg o jobba, detta innebar såklart att även jag vaknade även om jag kunde somna om och sova lite till....tills folk böjade vakna och använda vatten då låter det tydligen väldigt mycket i väggarna i vårat nuvarande rum, det är inte så kul när man vill sova. Sen för att göra mig lite lyckligare så började man borra o ha sig i huset brevid, det vill säga på andra sidan väggen som min säng står bredvid även om det inte var i den väggen men det låter ändå, precis som när folk står utanför dörren och babblar o skrattar. Jag är nog en ganska mordisk människa om jag vaknar på fel sätt, som idag.
Nåväl till slut gav jag upp mina mindre lyckade försök att fortsätta sova och steg upp och åt frukost och efter en stund kom Ragnhild tillbaka och höll mig sällskap. Sen gick vi till nationalparken och låg på en filt och dammade medan jag skrev ett kort hem till mina päron, satan vad jag är cool som skickar brev hem! Aja nu är hon iväg o jobbar igen så jag får sitta här själv till sju ungefär ikväll, lokal tid alltså åtta för er muppar som är hemma i sverige.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0