ny blogg?

Fick precis lust att göra en ny/till blogg, bara för kul liksom. Typ seriös blogg med tankar om saker i världen o så, inte bara tjata på om mitt liv och att det inte regnar på irland. Fast sen har jag kommit på ett litet problem med det, först, jag har verkligen ytterstsvårt för att kunna hålla mig till ämnet och ju mer seriös jag ska vara desto svårare är det vilket inte är helt bra i så fall. Sen har jag problem nummer två, jag måste komma på ett namn till den och hitta på namn är inte min starka sida se bara hur det blev med den här bloggen. Nej jag får nog vänta lite med min "seriösa" blogg, iaf tills jag kommer hem, inte för att jag tror att det skulle hjälpa så mycket men ändå.
Så då har jag kommit fram till ett svar till min fråga i rubriken: kanske!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0