Det är så det är

Igår kväll gick jag för att möta Ragnhild efter att hon slutat, tyvärr såtog vi inte samma väg så hon kom hem till hostlet typ fem minuter efter att jag gått iväg och jag gick hela vägen bort till där hennes familj bor, stod där o glodde en stund sen gick jag hem igen. Blev ganska förvånad när jag kom till rummet och fick se Ragnhild sitta där o vänta på mig. Hon hade tydligen fått vänta en timme, så bra gick det med min överraskning. Hoppas på bättre lycka idag, fast idag blir det inte samma sak, vi har planerat att jag ska möta henne.
Annars idag då? Ragnhild gick upp tidigt som vanligt och jag vaknade som vanligt av det men idag kunde jag iaf somna om och sova till lite innan nio för att sedan ta en dusch och göra mig i ordning, äta frukost och sedan gå iväg för att möta R. Fick komma in i huset och dricka lite kaffe innan vi gick iväg till hennes favorit ställe, det ligger precis vid ett hotell som troligen har äckligt fin utsikt från sina rum och som troligen är ganska halvdyrt att på bo, när jag blir miljonär ska jag lätt åka dit.
Efter att vi kommit fram till att det började bli lite kallt så gick vi tillbaka till hennes hus och åt pannkakor och såg sista avsnitten på how i met your mother, kan säga att jag är ganska sugen på att få se säsong fem nu som Mattias hävdar att man börjat visa någonstans, troligen USA.

Hmm jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, fortfarande tid kvar tills jag ska möta Ragnhild, hostlet är fullt med folk som pratar och flamsar  så man kan inte sitta här vid datorn o ta bara softa så som jag hade velat. Aja jag pratade med en tjej förut som sa att hon var från Sydafrika, jag måste sett väldigt förvånnad ut för hon sa snabbt efter att hon bodde i london nu, kom på efter att hon gått att jag kunde ha frågat vad hon gör i london men men skit samma jag är glad att jag lever...och att du lever.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0