Tataaha!

Jahopp då satt man här igen, så det blir när xbox är på reparation vilket för övrigt kommer ta en evighet, tog iaf en hel vecka(!) att skicka den till stället där de ska reparera den. Hur seg kan man vara liksom. Men men inte mycket jag kan göra åt saken, får bara hoppas att de lagar den snabbt så att det bara är resan som tar tid.
Annars då, jo tack idag har jag nog lyckats röra mig lite och nästan tjänat pengar. Fast det tog ett tag, hela förmiddagen satt jag mestadels och degade men på eftermiddagen bar det av till P18 för att springa av sig lite med Patrik. Blev inte så knallhårt tempo direkt vilket mestadels berodde på att en av oss inte har det bästa flåset direkt, eller det har inte jag heller men hans är ännu sämre. Så medan han stod o pustade o flåsade efter tre kilometer så sprang jag tre till innan vi avslutade med ett varv på hinderbanan, fast Patrik fuskade och sprang runt nästan alla hinder men jag "vann" ändå, synd att vi inte tävlade...
Vid fyra blev det att åka till Maxi och jobba i tre korta timmar, ganska värdelöst pass men man får ju pengar för det. Undrar vad man ska hitta på nu, ska nog inte vara vaken hela natten iaf eftersom jag faktiskt ska jobba ett klokt pass imorgon med början klockan åtta, lite tidigt för att vara mig men jag tackar inte nej när jag får chansen.
Nej nu ska jag leta reda på något ätbart. Peace

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0