Plötsligt händer det...något

Jahopp, då var man återhämtad från helgens alla upptåg o festligheter även om minnet sviker ganska mycket när det gäller fredagen men men man kan inte få allt, jag fick tydligen inget minner iaf. Inte har jag fått några fler tider på maxi heller så nu har jag lite onödig ledig tid att slå ihjäl. Ska försöka ligga på för att få fler tider inom kort annars kommer jag nog börja klättra på väggarna här hemma.
Imorgon ska jag iaf iväg o leka starke adolf med Patrik, lär väl gå måttligt bra precis som vanligt men försöker man inte så vinner man inget. Sen vad som händer resten av dagen får framtids-Johan bestämma, jag orkar inte hitta på något just nu.
Tack och god natt

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0