Kalla tår och äpplen

Idag har jag, precis som alla andra dagar känns det som, inte gjort något vettigt egentligen. Var visserligen o tränade på förmiddagen och umgicks med Patrik på eftermiddagen men ändå, man uppnår inte så väldigt mycket i livet av att göra det. Det gör man inte av att gå runt utomhus i två timmar heller, eller jo nu ljög jag man får kalla tår, vilket jag inte märkte förren jag satte mig i bilen o åkte hem. Men men det var trevligt att bli kall om tårna, sen kanske det inte var just att bli kall om tårna som var det roliga men ändå.
Efter promenaden har jag konstaterat att det inte fanns så mycket att göra så då hamnade jag här, som det kan gå.
Nej nu ska jag ta mig lite glögg så att jag blir varm i magen.
God natt på er alla.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0