Dagens teknik

Hu ja, ibland blir man lite ledsen på dagens teknnik, eller gårdagens teknik snarare eftersom jag syftar på min egen dator. Håller på o låser sig lite då och då vilket inte är helt perfekt intajmat i alla lägen. Men men man får hoppas världen har förståelse och allt sånt, inte för att det direkt drabbat någon speciellt hårt vad jag vet, den som lider mest är med största sannolikhet jag. Aja nog gnällt om det, kan ju inte sitta o gnälla hela natten, blir ingen glad av.
Nåväl, igår visade jag återigen att jag inte alltid klarar av att vara allvarlig när folk har klantat till det. Men helt allvarlig går det inte att vara när man får ett sms där det står att personen som skickade det har trampat in en spik i foten. Jag förstår att det med största sannolikhet gör förbaskat ont men det känns ändå som något som inte händer många. Men lite synd om stackars Patrik är det ändå. På kvällen blev det fotbollstittande hos Manfred innan det blev dags att åka hem och krama kudden. Juste ja, jag fixade med att fixa till Rebeccas blogg lite, blev inte direkt helt perfekt men hon var nöjd så då ska jag inte komma o klaga.
Idag har varit en riktig inte-göra-något-vettigt dag, enda vettiga jag gjort är att köra syrran till och från sin träning och däremellan stå o snacka med Benjamin på jobbet medan han jobbade.
Imorgon blir det tre timmars jobb på eftermiddagen, vad som händer mer återstår att se. Ska bli skänt att jobba lite, då har man i alla fall gjort något vettigt under dagen, dessutom träffar man en del trevligt folk...och tyvärr en och annan surpropp men det är smällar man får ta. Nej nu ska jag krama kudden. God natt gott folk och alla onda med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho du är så snäll så :D men jag vill ha den oxå vet du ;)

2009-11-22 @ 10:29:04
URL: http://ministrumpa.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0