Här var det dött...

Nu var det ganska länge sedan jag skrev något här, stora boven i dramat är min dator som inte fungerar, först brann ett chip i nätagget vilket jag ganska självklart bytt ut men det har itne hjälpt mycket, datorn är fortfarande död.
Har väl egentligen hänt en hel del sedan jag skrev men minns inte vad, och det jag minns vill/orkar jag inte skriva, ni får helt enkelt leva med att jag låter en liten del av mitt liv vara hemligt för er.

Imorgon är det mösspåtagning, tjohej.
På söndag är det studentbal, tjohej en gång till.
På torsdag nästa vecka tar jag studenten, Tjohej med stort T


You don't shine but you make me smile...

Kommentarer
Postat av: Jogiman

Jaa snart är de slut!=D Då flyttar jag så slipper du mig;);)De längtar du väll nästan mer till?;)

2009-05-26 @ 20:36:54
URL: http://jogiboy.blogg.se/
Postat av: F

TJOHEJ:D hur fina tider befinner vi oss i egentligen?

2009-06-01 @ 18:22:35
URL: http://fiiva.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0