Två goda nyheter

Jepp idag har jag fått lite trevliga nyheter när jag var på träningen.

1. Jag har blivit uttagen till träningsmatchen på lördag, verkade som att de har tagit ut det bästa laget de kunde få ut av de spelare som varit på de senaste träningarna så man får väl vara nöjd även om jag troligen börjar på bänken.

2. Edwin den gode har fixat jobb åt mig på Maxi, kanske inte världens roligaste jobb men det ger pengar och är betydligt närmare till Maxi än till Bungehallen.

Annar har det inte hänt så väldigt mycket spännande idag, skolan var lite sådär lagom halvtråkig med biologi, fysik (fick tillbaka provet) och genteknik.
På biologin babblade Guga på lite som han brukar och jag hängde med lite halvt, en del saker som han hade gått igenom medan jag var i tyskland som han hänvisade till eller vad man ska säga och då fattade jag ungefär noll. Tur var väl det för då kom jag på att jag skulle sno Muffins anteckningar. Sagt och gjort på hålan efter biologin så skrev jag av dem och förstod i alla fall lite mer. På fysiken fick vi som sagt tillbaka proven och så gick han-vad-han-nu-heter igenom provet, inte så väldigt spännande. På dagens sista lektion, gentekniken, fortsatte vi med labben som vi börjat med på mikrobiologin och det har inte blivit några fel med resultatet, vad jag vet. Ganska häftigt med tanke på att det är jag och Muffin som har arbetat tillsammans, eller idag jobbade jag själv eftersom Muffin inte har genteknik.

Efter skolan så fick jag vänta i stan på att träningen skulle börja. Tillbringade tiden med att gå med när Mammut delade ut sitt CV till alla världens hörn utom två. Efter att ha gått varvet runt så gick jag hem till Den andre och såg på scrubs innan jag tog det alldeles för sena beslutet att äta på Max innan jag gick till träningen, inte bästa uppladdningen till träningen men aja jag överlevde och gjorde tydligen inte bort mig allt för mycket.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0