Tillbaka på banan

Jepp då var man hemkommen från dagens träning, kanske inte krävs så väldigt mycket fysik för att vara på eskelhems träningar men skit samma det är med boll. Gick faktiskt ganska bra idag även om jag är långt ifrån nöjd men helt okej ändå. En sak som jag störde mig lite på är hur väldigt långsamt folk fattar där, ropar man täck höger så reagerar de en vecka senare på ett ungefär, inte så väldigt effektivt men aja jag ska inte gnälla för mycket jag är ju trots allt inte bäst i världen på fotboll heller.
Nu när jag kom hem märkte jag att jag är sketet stel i nacken och axlarna, som vanligt alltså, skulle vara grymt skönt med massage men Mammut har schemat fullt och Den andre lär knappast betala tillbaka även om hon fick bästa massagen i kaffis idag, om jag får säga det själv alltså.
I skolan annars så har det inte hänt så väldigt mycket spännande, hade biologi i en halvtimma innan vi gick till Steffens hörsal och lyssnade på Maxlax och Davido som snackade om....vad de nu snackade om, typ diktaturer, spionage och antisemitism. Efter det blev det lunch och idag serverades det soppa som faktiskt innehöll mer än vatten(!) Sedan blev det att vänta i år och dar på att mikrobiologin skulle börja och jag spelade faktiskt kort i kaffis, hoppas ingen såg. På mikrobiologin började vi med någon labb som ska få bakterier att lysa, eller vad den nu går ut på inte riktigt koll på läget.

Nu ska jag ta o sussa lite hoppas att jag får min efterlängtade masssage någon vacker dag, eller den behöver inte ens vara vacker för att jag ska gilla massagen bara jag får den. Nästa tisdag kanske?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0