Tisdag

Idag var det dags för skola igen, i en hel halvtimma, riktigt spännande biologilektion. Lektionen gick ut på att vi skulle komma med frågor inför provet men eftersom ingen är speciellt bra på att ställa relevanta frågor så fick vi gå när vi började spåra ur. När vi hade slutat var klockan alltså tio och jag skulle spela sävecupen klockan kvart i fyra, med andra ord ganska lång tid att vänta. Turligt nog skulle Vapendragarn, Kläm och jag förbereda våra bildspel inför nästa onsdag, sketet tråkigt och har ingen lust att prata inför de som går tyska steg fyra men det är väl något ont som måste göras antar jag. När vi hade micklat en timma med det så gick jag och Muffin och åt innan vi gjorde det seriösaste man kan göra i skolan, vi spelade wc3 i två timmar. Tyvärr så var Elin tydligen redan bokad av Karin så jag kunde inte leka med henne, fast ska inte gnälla hade ganska kul med Muffin ändå. Sen var det alltså dags för sävecupen, på förhand var vi tippade att få så mycket smmisk i varje match att vi inte skulle kunna gå på en veckan men lyckades på någon mirakelvänster spela lika mot Björn och Potatis men mot de andra två klasserna gick det dessto sämre, torsk med 4-0 och 5?-3, tappade räkningen någon som vet kan ju höra av sig. Efter detta spektakel åkte jag hem till Muffin och spionerade lite i hans skafferi och kylskåp innan han bjöd mig på mat. Tiden som var kvar tills det att vi skulle iväg o träna spenderade vi med att spela xbox, lite tyspiskt mig kanske. När träningen var slut så var jag det samma, även om det kanske inte märktes så mycket på snacket har nog aldrig snackat så mycket skit under pågående träning, nästan att jag borde bli expertkommentator så mycket skit var det.
Imorgon är jag ledig och stannar hemma på ön även om det från början var tänkt att jag skulle åka till Stockholm med Mammut men så blev det icke. Inte har någon tid att leka med mig heller så jag får väl roa mig med att plugga biologi, ve o fasa.


Inbilla dig inget, jag har inte glömt hur du sårat mig varje möte är ett nytt möte och nästa kanske är tyst.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0