Onsdag

Idag var jag ledig....igen men inte är jag ledsen för det. Har inte direkt uträttat några under idag utan bara degat runt lite här hemma fram tills det var dags för träning, fick höra av Anders att jag tydligen har små benskydd, skit samma jag gillar dem och än så länge har jag inte brutit benen. Träningen i sig gick faktiskt ganska bra, till skillnad från hur det har gått de senaste veckorna, lite synd att jag inte kan vara med på matchen på lördag, jäkla högskoleprov. När jag kom hem satte jag mig och såg på The fantastic four (hah Mammut jag ser visst på film ibland!) När den var slut och jag hade sett två avsnitt av Scrubs bestämde jag mig för att det var en god idé att gå o lägga sig, man har ju faktiskt biologiprov imorgon har visserligen inte pluggat något men det finns mer i livet är skolböcker. Liten besvikelse dock att Ebba, min hemkomna syster, precis gick o lade sig i min säng med andra ord blir jag tvungen att sova i den andra sängen, shit vad jobbigt liksom. Fast det är ju inte bara illa att Ebba kommit hem, var ju faktiskt jäkligt länge sedan man träffade henne så det är trevligt att hon kommit hem så att man kan prata lite. Juste, jag är sur på facebook. skiten funkar inte som den ska.
Gnorr o gnäll, usch och fy dags o spy

Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

Vad du gnäller :P det är ju party dags idga och om du har tur (och om jag kommer ihåg det) så kanske jag slår en snabb signal till dig :D

2009-03-27 @ 14:39:00

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0