Monopol

Just nu sitter jag i Muffins källare och ser på när han och Olsen brother spelar guitar hero, jag spelade förut och förlorade.... precis som när vi spelade monopol förut, dock kom jag inte sist utan Patrick kom sist med mig som god två om den saken. Vann gjorde Muffin, råtta med tur är vad han är.

Imorgon ska jag spela fotboll med a-laget mot FG86, eller sitta på bänken är mer rätt att säga. Skulle ha spelat med b-laget (eskelhem) på morgonen också men Johnny ringde förut och sa att jag slapp och bara ska spela mot FG, lite tråkigt eftersom jag då missar NV-derbyt mot Danne och dessutom kommer jag inte att få spela en hel match den här helgen heller utan ska sitta på bänken hela första halvlek, minst.

Nej nu ska jag spela lite, tack och adjö

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0