Lördag

Lördagen var som bekant upplanerad så det skrek om det, högskoleprov hela dagen innan lagfest. Jag upplevde inte högskoleprovet så jobbigt som många säger att det är även om när jag kom hem var jag sjukt trött men vem blir inte det efter att sitta på en trästol i sju timmar? Sen på kvällen var det lagfest eller vad man ska kalla det, vi åt och såg på fotboll iaf innan folket gick in på Munken, vilket vi småttingar (Manfred, David och jag) inte fick så vi gick först till lillebror en sväng innan vi gick ett varv på stan och sedan kom tillbaka till lillebror. Träffade Emmie på Lillebror, hon sa en sak som gjorde mig litesmåsur, inte saken i sig utan sättet hon sa det.

Idag har jag inte gjort så mycket, degat runt hemma och gjort så lite som möjligt. Usch imorgon måste jag förbereda min tyskapresentation, blä.


Du tror att du är så jävla bra va?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0