Lite om allt

Nu var det ett tag sedan jag skrev men en snabb resumé av det som hänt kan jag bjuda på.

I lördags så var det dags för träningsmatch nummer två med IFK, fick börja på bänken men kom in i halvtid som yttermittfältare och lyckades pricka höger stolpe två gånger, med andra ord så står målet för långt åt vänster enligt mig. För att göra det hela lite tråkigare så förlorade vi matchen med 1-0. På kvällen så blev det utgång med Oscar, Alex, Ruben, Manfred, Elin och Hanna, glömde jag någon? Aja hamnplan blev slutmålet efter att vi suttit hemma hos Erik och småpratat ett tag, han kunde inte följa med av någon anledning men jag överlevde ändå. Inte så väldigt mycket folk där tyvärr men några som man kände fanns där, bland annat Pierre som sagt att han inte skulle gå ut. Kom hem vid fyra ungefär och då med alla ben i kroppen intakta trots att jag hade en liten fight med trappan på hamnplan, tror fasen trappan vann den dessutom.

Söndagen var en trevlig slappis dag som jag använde till att spela fifa09 nästan hela dagen innan jag åkte in till stan och tränade, började lagom lyckat med att jag får en boll på näsan och blodet började flöda. När jag äntligen fick stopp på blodet så gick träningen ganska bra faktiskt.

Idag var det "framtidsdagen" i skolan, inte så väldigt spännande utan mest segt. Träffade Bulgarien i korridoren, två gånger, och sedan blev det att knalla iväg till körskolan för att ha lilla uppkörningen, gick faktiskt ganska bra så nu är det bara teorin som jag ska få på plats. Imorgon är det prov i mikrobiologi, blä.

Folk frågar för att ditt liv påverkar andras

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0