Kul för någon i alla fall....

Sov sketet kasst inatt...igen, inte så konstigt kanske med tanke på vad som går runt i mitt huvud. Hände egentligen inte så fasligt mycket i skolan idag, hade biologi där vi gick igenom lite tråk och sedan tyska där vi gjorde ingenting, sista lektionen tjohej bara en presentation kvar att göra sen är det klart med tyskan. Efter att ha smaskat lite på soppan i matsalen träffade jag Mammut en liten stund, vilket nog gjorde att jag kunde koncentrera mig mer på provet i mikrobiologin som vi hade sen, gick faktiskt ganska bra om jag får säga det själv. Efter provet lyckades jag missa bussen två gånger men jag skyller på Mammut för att jag missade den första gången och Oscar och Elin för att jag missade den den andra gången. Hem kom jag till slut i alla fall. Satt mest o degade här hemma, körde Frida till träningen och sedan åkte jag själv på träning och även den gick ganska bra. Nu har jag kommit hem och sett en sak som inte gjorde mig direkt överlycklig, inte så överraskade men ändå inte så kul.....

Det finns generösa människor, det finns egoister och så finns du, toppen av helvetet. Tack så jävla mycket

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0