Idag (dah)

Idag har jag avslutat min tyska! Gud vad skönt, ingen mera tyska och om man har lite tur kanske man får ett till litet VG i tyska, skulle inte vara helt fel om jag får säga det själv. För den som inte vet så skulle Viktoria, Johanna och jag hålla någon form av presentation för de som går steg fyra om resan vi gjort till tyskland, gik väl kanske inte så överdrivet bra men man får vara glad för det lilla. Annars idag så har jag haft biologi där vi såg på en film om befruktning, inte så väldigt lajban att se samma filmsekvens där en cell delas hundratolv gånger men jag överlevde. Sen var det håla, inte så ovanligt när det gäller mig och den spenderade jag med att äta, åka bil och äta en gång till, Emmie var snäll och köpte en pasta åt mig på pastavagnen när hon var där, gott var det och många tack. Efter denna dära hålan som varade i en evighet så var det mikrobiologi som gällde, skulle jobba med våra fördjupningar om svampar var inte så farligt och dessutom blev vi (Elin, Jessica J och jag) klara, precis som man skulle. Efter skolan så gick jag med Elin hem och drack te och åt två(!) bullar, gott och trevligt, vi såg på scrubs också för den som bryr sig. Eftersom hon skulle iväg o dansa så fick jag åka hem och nu sitter jag alltså här, eller jag har egentligen varit hemma i över två timmar men inte förren nu jag skriver. Ska iväg o träna med Eskelhem sen, sista inomhusträning tyvärr.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0