Helgen

På fredagskvällen var jag som sagt på bio med Bulgarien, det var trevligt tyckte jag väldigt länge sedan man träffade henne. Sen på lördagen gjorde jag inte så väldigt mycket, från början var det tänkt att jag och Muffin skulle se Kenny Starfighter men han kunde inte så då hade jag ingen lust att gå själv. Skulle ha träffat Mammut också men det sket sig med det också så jag satt helt enkelt hemma hela dagen och väntade på att något skulle hända, vilket det inte gjorde. Söndagen började likadant som lördagen, dvs jag gjorde ingenting. På kvällen åkte jag o tränade, gick inte så oskapligt bra men kändes som att jag börjar komma tillbaka till något som liknar min normala nivå.
Idag så har jag min andra söndag i veckan eftersom jag är ledig från den dära skolan, vilket resulterade i att Elin kallade mig för gris, ska kanske träffa henne sen o hitta på något, vet inte riktigt hon skulle packa upp "skit" som hon uttryckte det och lite annat, den som lever får se.


Du säger att du kämpar men det är för sent för att det verkligen ska finnas något att kämpa för

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0