Glömde igår

Shit jag glömde att svära över att någon hade snott min skoväska medan jag tränade, inte någon större stöld eftersom den var tom men jäkligt irriterande. Gillar inte stöldmuppar.



Idag har det inte hänt så väldigt mycket spännande om man ska vara ärlig, hade sånt dära biologiprov på morgonen, gick faktiskt bra, tror jag, trots att jag inte pluggat något. Efter provet som jag lyckades skriva på 20 minuter eller något liknande (fattar inte hur det kunde gå så fort) väntade jag på att Vapendragarn skulle komma till skolan så att vi kunde förbereda vår presentation till tyskan, gick faktiskt ganska bra även om jag fortfarande måste fixa lite. Sen var det fysik som gällde, inte så väldigt spännande egentligen, Jakob gick  igenom något som jag faktiskt lyssnade på men orkade däremot inte räkna några uppgifter utan gick o köpte en kaffe med sugrör istället. Eftersom Per från uppsala universitet skulle snacka med oss så slapp vi fysiken tidigare än vad vi skulle, inte för att det var så väldigt spännande att lyssna på honom men lite intressant var det faktiskt. Efter att ha slafsat i mig lite soppa var det dags för genteknik där vi skulle göra en datorlabb, alltså en labb som inte ger något. Tog inte så väldigt lång tid men eftersom vi skulle samlas i klassrummet för att Gunnar skulle visa något spännande så kunde man inte åka hem. Lyckligtvis fick vi sluta tidigare ändå så man ska inte gnälla, dock kunde jag inte ta den tidiga bussen hem utan var tvungen att vänta på halv fyra bussen, eller vänta är kanske att ta i, följde Elin till öster bara för att ha något att göra sedan cyklade hon hem och jag gick till busstationen åkte hem. Störde mig grymt mycket på att busschauffören stod utanför bussen och rökte så att det kom in rök i bussen, snacka om respektlöst. Annan fakta är att det kryllade av fula personer på busstationen, aldrig sett så mycket fula människor på så liten yta.



Du verkar inte förstå mig och jag förstår inte dig, nästan logiskt

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0