Fredag

Dagen började med att man fick masa sig upp ur sängen och pallra sig iväg till skolan där man hade fysik på den första och enda lektionen, inte så väldigt spännande men ändå. Efter skolan så gick jag in till stan en sväng för att beställa klipptid och grejs. Ikväll så ska jag träffa Bulgarien och gå på bio. Kan bli trevligt kan bli otrevligt, vem vet, inte jag i alla fall.

Igår var det inte någon vidare spännande dag heller utan tråkade bara runt i skolan innan jag åkte hem och sedan till träningen....en timma för tidigt så jag hade gott om tid att byta om. Träningen i sig var väl itne direkt favoriten eftersom vi fjantade runt på gruset. Inte gick det så överdrivet bra heller, inte helt kasst heller men kan betydligt bättre.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0