"Fotbollsträning"

Igår så var det träning på kvällen, precis som alla andra torsdagar (oj nu ringde Beccis). Enda skillnaden den här gången var att vi råkade glömma vilken sport vi utövar och drog till södervärn och "spelade" innebandy, jag kan helt ärligt säga att jag var sämst, kan ha något att göra med att jag aldrig spelat innebandy mer än på idrotten i skolan alltså ungefär tio gånger totalt. Som om det inte var nog med att jag var sämst på plan så förlorade mitt lag också, ajaj stackars mig tog förlusten väldigt hårt....NOT!

Idag har det inte hänt så väldigt mycket spännande, åkte till skolan för att ha fysik vilket jag också hade innan Muffin, Benji och jag gick o tränade. Vi gick tillbaka till skolan för att äta och sedan skulle Benji ha lektion och Muffin cyklade hem, kvar var jag. Fast jag var inte kvar så väldigt länge, öppnade min numeriska metoderbok och tittade lite innan jag gick till bilskolan för att prata lite innan jag åkte hem. Här hemma har det inte hänt så väldigt mycket spännande även om pappa fyller år idag, Björn och Margit kom hit och fikade med oss ikväll och jag fick tårta så jag blev nöjd. Medan man ändå snackar födelsedagar kan jag passa på att säga grattis till Tor-björn, visserligen en dag för sent men dock.

Imorgon är det högskoleprov och lagfest som gäller, undrar vad jag ser fram emot mest.....

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0