Comeback

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, hade tänkt att jag skulle plugga lite men det blev att jag gjorde ingenting istället. På kvällen åkte jag och tränade, kände mig ganska taggad men när man inte har tränat på tre veckor och varit småkraslig en av dem så är man inte direkt i toppform....vilket jag märkte. Med tanke på förutsättningarna ska man kanske inte gnälla men eftersom jag är ganska självkritisk så gör jag det ändå, det gick skitdåligt, gjorde visserligen två mål men hur mycket är det värt när man inte klarar att göra något vettigt på planen? Nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon för att jag ska övningsköra halv tio och kan därför inte ta sena bussen, jäkla tabbe av mig när jag bokade lektionen.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0