Schtudenten!

Så då hade man alltså klarat av hela listan som jag la upp i förra inlägget. Studenten var relativt lyckad, råkade tappa min mobil från vangen, ner på gatan. Ca 2,5 meter fritt fall alltså, tror en bil körde över den lite sen. Man kan sammanfatta det med att den gick sönder, men SIM-kortet är kvar dessvärre hade jag nästan alla nummer på mobilen och inte på SIM-kortet. Lånar farsans mobil nu eftersom han ändå aldrig anvönder den så om det är någon som vet med sig att den gett mig sitt nummer efter augusti så kan man skicka ett sms till mig med sitt namn så kan jag plåga er när jag har tråkigt någon dag.
Olycka nummer två på studenten var när jag råkade få en mugg kaffe över mig på sista stoppet, det var varmt och blött. Annars så var dagen och kvällen lyckad, kanske lite tråkigt slut på den för mig (nej jag somnade inte i någonbuske eller något utan kom hem tryggt och säkert). Man får se vad det hela leder till.

Sitter o funderar på om jag ska åka till Johannas studentskiva eller inte, vet inte om jag vill/orkar.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0