Perfekt tajming, as always

Jag gillar itne näsblod, det är faktiskt väldigt onödigt, det är förkylningar också för den delen men just nu stör jag mig faktiskt mest på näsblod. Hade tänkt gå o lägga mig men när jag snyter mig för att kunna andas någorlunda under natten, dessvärre blev det lite misslyckat, blodet började rinna och jag kan inte sova. Fast jag hade kanske inte kunnat sova ändå, jävla hosta man har också, nästan så man blir lite sned på min hälsa just nu.

Bortsett från min mindre lyckade hälsa så har midsommardagen avlöpt ganska bra, vaknade hemma hos Manfred några gånger på morgonen så kom jag till slut upp vid ungefär halv tolv. Efter det såg vi (Olsson, John, Manfred och jag) på en b-film, eller Jag, Olsson och John såg Manfred sov. Efter det blev det fyra timmar med Made, helt stenkorkad tv men i brist på annat så. Körde hem Olsson på vägen hem och när jag väl kom hem blev det lite XBOX innan jag tog plats i tv-soffan och såg på fotboll och film.

Nej nu har näsan slutat rinna, kanske skulle ta o krama kudden. Tack och adjö

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0