Nu är det natt igen

Ja då var det alltså natt igen och jag sitter här och skriver...igen. Har faktiskt gjort allt jag skulle göra igår, åkte och röstade och jag blev föräxlad med min pappa, skiljer ju bara 35 år mellan oss men det fixade sig, vet inte ens om pappa röstade. Efter röstningen åkte jag direkt till matchen i stan, tyvärr så gick det inte sådär överdrivet bra, första bollkontakten resulterar i att jag skjuter mig själv i ansiktet, ingen bra start på matchn alltså. Fick spela 90 minuter även om jag tyckte att jag kunde h ablivit utbytt i första halvlek för att jag spelade så dåligt men icke sa nicke jag fick fortsätta och i andra halvlek fick jag spela centralmittfältare, där gjorde jag en godkänd insatts tycker jag. Tyvärr hjälpte det inte att jag spelade okej i en halvlek utan vi förlorade med 3-0 och enligt mig var alla tre målen skitmål som vi egentligen inte ska släppa in, men men det går som det går när man inte springer.

När jag tagit en dusch så åkte jag hem till Karolina efter att ha inhandlat lite godis på MAXI, kom hem till henne och då åkte massa folk som hade varit hos henne, snacka om att känna sig välkommen. Men en liten tapper skara var kvar och spelade kubb, den här gången vann jag faktiskt. Efter kubbmatchen så fick jag lite mat och ett gäng med kakor om jag kunde smaska på. Fick se hennes kattungar också. Vid åtta så började jag så smått bege mig till Johanna, blev dock aldrig något singstar utan vi spelade lite kort och pratade massor istället, Jag, John, Manfred och Johanna alltså, Johannas storsyrra gick och lade sig efter ett tag med ursäkten att hon skulle jobba...

När allt kommer omkring ska jag nog också gå o lägga mig. God morgon

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0