Mitt i natten

Känns som att det börjar bli ganska vanligt med att jag är uppe mitt i natten, dock skriver jag inte blogg utan jag gör annat spektakel men inatt ä natten då det händer. Att jag skriver blogg alltså.

Idag har jag haft min studentmottagning, trevligt med släkten från morsans sida, min farbror, min granne och Manfred, Johanna, Karolina, Jessica och Simon. Simon och Manfred fick även bevittna min andra granne när hans lastmaskin pajjade och han löser ett visst litet rökproblem med en trädgårdsslang. Man såg inga öppna lågor i alla fall.

På kvällen så åkte jag inte till Borgen och såg på Sverige-Danmark matchen med Johan, Patrick, Manfred, John och Johanna trevligt det också även om Sverige förlorade (efter att ha missat femtiotolv bra lägen).
På Borgen lyckades John med bedriften att få en drink över sig från en förbipasserande tjej/kvinna, det var tydligen kallt eftersom den innehöll krossad is och han fick allt i nacken. En stund senare kom det fram en skön snubbe som snackade om "smartness" fattade aldrig vad han ville ha sagt och inte heller om han menade att vi var dumma eller smarta. Vad jag däremot kom fram till var att han var sketet full och jobbade med att städa toaletter, spännande va?

Efter detta så åkte vi alla hem till Manfred där vi spelade lite Guitar hero och sedan degade och spelade något-spel-med-klossar-som-ingen-visste-vad-det-hette, jag förlorade ingen gång även om jag är stört darrhänt. Bilder kan komma att komma upp någon dag.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på The Kooks och åt toast (de tog slut innan inlägget blev klart) blev två glas nyponsoppa också men det är det ingen som vet något om.

På min att skaffa lista:
* Mobiltelefon som funkar klokt
* Guitar Hero: Metallica (med trummor!)
* Ny dator (min funkar som bekant inte)

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0