Midsommar at Vibble

Då var det midsommar, sill, potatis och nubbe är det gamla vanliga jag körde på potatis, kotlett och öl, funkade minst lika bra, kan kanske bero på sällskapet...och att jag slapp laga maten dock skalade jag potatis, lite för mycket dessutom men man kan aldrig ha för mycket potatis som ingen brukar säga men det är det egentligen ingen som vet något om.
Mer än att äta denna kväll så har vi (ett gäng på några stycken) spelat brännboll, kubb och flummat lite mer än vad som är hälsosamt för en pensionär, inte så väldigt mycket alltså.

Det börjar bli ljust ute...igen, det var ljust för några timmar sedan också men det antar jag att ni redan visste, för den som hade ögonen i handväskan när de var ute o körde bil. Jag har kommit fram till att jag egentligen inte har något vettigt att säga när allt kommer omkring men det är ju inte mitt problem utan egentligen erat eftersom ni sitter och läser det jag skriver. Men jag kan avslöja att jag inte kommer att köra bil hem, det kommer nog att bli en omväg förbi diket om jag gör det, fast vem vet man kanske hittar en miljon när man kör i diket, eller så blir man av med körkortet för rattfylla, nästan så det är värt risken, eller?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0