Jag förstår inte

Jag förstår inte hur det har gått till men jag har vänt på dygnet, skyller lite på John och Manfred, vaknade klockan ett, precis som igår, efter att ha varit uppe till klockan fyra och hängt med folket. Denna gång hemma hos Manfred, sist var det hos Johanna men det var ändå Johns och Manfreds fel att jag var vaken så länge. Anledningen till att vi var hemma hos Manfred var att vi först hade varit och spelat (eller vad man säger) laserdome med Manfreds syrra, hennes kille Johan, Johan Olsson, Patrik, Johanna och John. Efter att John visat sig jävligt bra på laserdome åkte vi och åt innan vi bestämde oss för att åka hem till MAnfred och spela kubb, men då med desarmerad skara eftersom Johan O skulle jobba idag och Patrik vet jag inte varför han försvann men det gjorde han. Manfreds syrra med partner ville helt enkelt inte vara med, tror jag, men vi hade kul ändå. Var lite skoj att det lag Manfred var med i alltid förlorade, stackars grabben. Efter kubbspelandet blev det te och kortspelade och där fick Manfredsin revanch medan jag blev totalt krossad, som vanligt.

Nej nu ska jag äta lite frukost, tack och hej

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0