Ännu en kväll som blev till natt som förvandlades till morgon

Ja å var det dag, Sverige mot Serbien i en direkt avgörande match i Grupp B i U21-EM. Johan, Manfred, Patrik, John och jag samlas hos Manfred för att efter att just Manfred, Johan och jag mumsat i oss varsin pizza, heja fram våra trogna landsmän....efter att vi gått till Vibblehallen för att köpa godis, vilket vi dessutom inte gjorde utan vi kom hem med en vattenmelon, duktiga grabbar. Kommer tillbaka lagom för att se reprisen efter Sveriges 1-0 mål, tjo och tjim och resten av matchen var bara transportsträcka, som innehöll, galna tacklingar, trampade i ansikten och två röda kort. Ett helt underbar match helt enkelt.

Efter denna tillställning var vi kvar hos Manfred och gjorde i princip ingenting, låter kanske inte sådär väldigt skoj men det hade vi ändå, i alla fall jag och Johan som flummade loss som små tokar. Kan säga tt vi kom fram till följande: kebaben var slut, Hassan var slut, Muhammed hade lagt kniven i frysen, den milda såsen var slut, den enda sås som fanns var stark  men vitlöken var slut så jag fick nöja mig med tabasco.
Alltså, ingen lokig vilket var jäkligt kul, speciellt om man står med varsitt par boxningshandskar och knuffar på varandra medan man kommer fram till detta.
Nåväl körde även hem denne tokfan vid namn Johan oh då kom jag med den briljanta kommentaren, "du kan alltså inte hitta på något på torsdagkväll eftersom du ska jobba på måndag." Detta direkt efter att Johan sagt att han inte kommer att orka vara med på något på torsdagskvällen för att han ska jobba på fredagen, ytterligare ett skrattanfall innan jag börjar min lite lagom snabba färd hem till min boning där man möter Ebba i köket, "Hej, kommer du nu jag började undra..." Ofta man är vaken klockan tre på natten liksom....

Nej nu orkar jag inte skriva något, vi får väl se om jag orkar jävlas med Johan på torsdag bara för att just jävlas.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0