Yes man!

Nu var det ett länge sedn jag skrev något här igen, ber alla mina tre läsare om ursäkt för den miserabla uppdatering. Men kan örklara det med att jag inte orkat, dessutom har det inte hänt speciellt mycket spännande saker mer än att jag jobbat och sovit lite ibland.
Men lite saker har hänt ändå, jag var t.ex. på tofta i torsdags med Simon, Frida, Lorren, Ragnhild, Emma, David, Niklas, Simons syster och ehm säkert någon jag glömt, juste Elin var med lite på slutet också. Efter att ha spenderat fem timmar i solen så kunde man konstatera att Simon, Niklas och jag hade behövt smörja in ryggen innan vi lade oss i steken. Som en liten bonus körde jag hem Simon och hans syster, sedan David och sist och faktiskt minst, Ragnhild, tog en kvällspromenad med den sistnämnda och fick ungefär tusen myggbett på vaderna vilket inte är så överdrivet kul.

Igår var det tänkt att man skulle lägga sig i blöt en gång till men när jag och Emmie hade varit på snäck en liten stund så började det regna och vi gav upp, satte oss i bilen och åkte hem till henne för att äta lite fruktsallad innan jag åkte in till stan för att besöka almedalen för att stirra på lite politiker. Träffade Ragnhild i en liten kaffestuga och efter att hon slutat blev såg vi "Yes man" med Jim Carrey, min humor i ett nötskal. Filmen går ut på att huvudpersonen (Jim) ingår ett förbund om att han bara ska svara Ja på alla frågor han får vilket leder till både det ena och det andra.

Nu ska jag hitta på någon lite mer spännande än att klia mig på benen innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Lorentina

Jo, du glömde Anna :P

2009-07-09 @ 18:47:55
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0