Usch och ...

Usch och fy vad jag borde skämmas, inte skrivit något på evigheter men men jag har haft det trevligt ändå. Har antagligen spenderat det mesta av min tid med Ragnhild och hennes kusiner. De är typ super roliga, Ragnhilds kusiner alltså, inte för att Ragnhild är direkt tråkig heller men det ä ju inte samma sak för jag visste ju redan att hon är fantastisk. Hela Falkenhaug familjen med kusiner (minus Ragnhilds pappa som är i Norge) och jag var och såg på Ronja rövardotter teatern i Torsdags (var det väl?) och igår så var jag och Ragnhild och såg nya Harry Potter filmen som var bra, inte lika bra som boken men så är det ju alltid så jag är nöjd. Efter filmen gick vi runt lite i stan innan hon lämpade av mig hemma hos mig innan hon åkte hem och sa hej då till sin mamma som ska förfölja sin gubbe.

Idag har jag jobbat, det gjorde jag igår också vilket var nära att jag inte alls gjorde eftersom larmet på min mobil var tyst som....något väldigt tyst. Turligt nog så talade Ragnhild om för mig att jag nog skulle ta o stiga upp, vilket jag också gjorde...efter ett tag, kom precis i tid till jobbet, mötte Frida i trappan som såg allmänt chockad ut över att se mig.

det här blev skrivet i lördags men sen dog datorn innan jag han publicera, sorry

Kommentarer
Postat av: Jogi

Blev inte du lite besviken på filmen ändå? Dom ändrade ju på jättemycket...

2009-07-22 @ 13:03:14
URL: http://jogiboy.blogg.se/
Postat av: Frida

du såg ut som en något skollad katt. fett stressad;P

2009-07-26 @ 10:53:54
URL: http://fiiva.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0