Ledighet

Tjohej, nu har jag jobbat halv dagen och följt upp det med att se på tv och göra ingenting, lagom spännande liksom. Jobbet var inte så överdrivet spännande, dock så mötte jag en ny person som är anställd i kassan idag, han heter Viktor och kommer från australien och är ganska kul. Något som inte är lika underhållande är människor som kommer in vid stängning och säger att de har tappat sina nycklar och att de vill leta efter dem, i en liten butik som Maxi fattar vem som helst att det skulle ta en evighet att hitta dem, alltså mission impossible för de stackars människorna som ändå gjorde ett försök, och självklart fick de gå hem nyckellösa.

Nu ska jag vara ledig i fyra dagar till på lördag då jag jobbar igen, skönt men lite tråkigt eftersom jag inte kommer få lika mycket pengar som om jag hade jobbat. Men man får se det positiva i det hela, Ragnhild är ledig torsdag-fredag så man kan förhoppningsvis göra något skoj med henne, ska i alla fall på bio på fredag. Juste, Johan bestämde att vi skulle ut på onsdag och då får jag väl lyda när han bestämmer.



Det är så det är och det går inte att få ogjort eller ändra på....

Kommentarer
Postat av: Jogi

De suger att vara ledig har jag insett! Förstår digXD

Betyder sista nå spec?;)

2009-07-14 @ 01:28:28
URL: http://jogiboy.blogg.se/
Postat av: Ansin

Tänk att du som är ledig hela sommaren förstår mig :P

Det kommer du aldrig att få veta ;)

2009-07-14 @ 14:17:17
Postat av: F

Nu har jag gått och varit ledig i 3 dagar och ska jobba nu, då går du och är ledig?

tusan alltså.

2009-07-14 @ 15:34:34
URL: http://fiiva.blogg.se/
Postat av: Ansin

ja usch, fy skäms på mig, inte får jag några pengar heller bara eländes elände

2009-07-15 @ 11:55:38
Postat av: Jogi

Ja jag förstår verkligen;) Dock inte av samma anledningar som du=P Jag har pengar men är arbetsnarkoman så jag kan inte bara varaXD

2009-07-15 @ 15:54:25
URL: http://jogiboy.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0