Hej o hå!

Nu var det lite dålig fart på den här bloggen igen, men det är väl något man får leva med om man försöker läsa den här bloggen.
Jag ska göra en liten sammanfattning av vad som har hänt den senaste tiden: I söndags var det fest ute i tofta, grymt kul och toppen på det hela var nog mitt mycket oklara telefonsamtal med Olsson, oklart men kul. På måndagen fylle Ragnhild och Jorunn år så jag var hemma hos dem och grattade dem innan jag åkte iväg till min första fotbollsträning efter uppehållet. Träningen kan jag sammanfattningsvis säga var sjuk jobbig. Igår jobbade jag innan jag åkte med Olsson, Manfred och Patrik till stan och gick runt lite. Idag var jag ledig men tyvärr var ingen annan det så jag satt hemma i min ensamhet och väntade på att träningen skulle börja, gick inte sådär kalas bra idag heller men det börjar bättra sig lite så om en vecka kan jag kanske göra något vettig med den där grejen som kallas boll.
Imorgon är det jobb som gäller för min del, slutar så tidigt som kvart över tio på kvällen.
Nej nu ska jag nog krama kudden annars somnar jag väl på rullbandet imorgon vilket kanske inte är så överdrivet populärt.


Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0