Ugg!

Eftersom en viss person *host* Mammut *host* sagt åt mig att skriva i mitt spektakel till blogg får man väl böja sig för undermakten och kläma ihop en liten rad eller två.

Eftersom Jakob har bestämt sig för att ägna all sin tid åt sin unge och dissa oss elever i skolan har vi nu fått ett par vikarier som ska ta hans plats, Bengt i fysik och Ingela i numeriska metoder. Båda verkar helt okej även om Pettsson verkar tycka att Bengt tar allt för långsamt och pedagogiskt så att alla förstår, hur nu något sådant kan vara negativt. Tränade med eskelhem igår för att få upp farten i benen till helgen. gick faktiskt rätt bra även om jag bara tränat en gång sedan förra söndagen. Eller nu ljög jag, det gick faktiskt mer än "rätt bra" gjorde fasen åtta av mitt lags sexton mål på träningen, sen kanske inte eskelhem är något riktigt bra fotbollsgäng, det är ett gäng med pratglada gubbar som en gång i tiden (ganska länge sedan) var hyfsade på fotboll. I skolan idag roade man sig först med lite mikrobiologi och fysik innan vi jobbade med projektet vilket gick ganska så mycket bakåt istället för framåt tyvärr efter att vi alla gett upp så missade jag bussen (vad annars) och träffade istället Mammut, snacka om nerbyte, nej skoja bara. Plugga på biologi måste jag också göra, prov imorgon, orkar inte plugga aja blir väl vg eller något ändå om man har tur.

Tjo i helgen är det TEAM Sportia cup (före detta Coop forum cup, OBS cup och Domus Cup) vet itne riktigt när jag spelar men det ska iaf vara på nattten, den som är vaken kan ju komma å titta.

Nej tack o adjö på dig läsglada varelse nu ska jag äta och sedan träna

Kommentarer
Postat av: Mammut

Nedbyte? tack... Snarare världens bästa byta man kan göra :D ^^

2009-01-28 @ 17:17:24
URL: http://marmont.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0