Trött...

Hipp hurra jag är trött och klockan är inte ens tio. Detta fenomen kan ha sin förklaring i att jag två nätter i rad bara sovit lite drygt fem timmar och att jag har tränat tre kvällar i rad. Träningen idag på i den enormt "stora" gymnastiksalen på norrbacka gick faktiskt ganska bra, mycket kämpa lite ordentligt spel sjukt kul speciellt när Thuna (om man nu stavar så) lackar ur och ger sig in i varje närkamp med 110 % vilja och 90 % kraft, ganska effektivt faktiskt synd att han ska flytta till norrland bara.

Biologiprovet idag gick faktiskt riktigt dåligt om man ska vara ärlig men med lite tur så kan man kanske, bara kanske, få ett vg och då kommer jag slå klackarna i taket och dansa hula hula.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0