Tjohej

Ibland är man inte så smart som man önskar att man var. Istället för att äta på lunchen satt jag o pratade med Mammut i kaffis, tiden gick lite fortare än planerat. För att göra mig lite mera lycklig så stängde kaffis klockan ett, som vanligt på fredagar alltså, men inte tänkte jag på det när jag skulle köpa en macka utan jag fick sitta på min "korta" lektion på 2,5 timmar o gnälla på att min mage var tom. För att göra mitt eget lilla  helvete ännu bättre så tyckte Muffin det var extremt kul att spama min mobil med tomma sms, fick ungefär 30 stycken från den lille muppen.
Bara sju timmar kvar till första matchen ikväll, man kanske skulle vila sig lite så att man orkar vara vaken...

Kommentarer
Postat av: Mammut

Jag tvingade inte dig att prata med mig? ;-)

2009-01-30 @ 22:40:44
URL: http://marmont.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0