Scheisse bajse!

Ojoj nu var det alldelse för länge sedan någon skrev något här och den man ska skylla på är nog faktiskt mig, det är trots allt jag som ska hålla detta spektakel till blogg vid liv.
Kan inte direkt påstå att det hänt speciellt mycket spännande den senaste tiden ändå. Har iaf börjat skolan och lyckades nog med den sämsta veckan någonsin förra veckan. Veckan börjar med att jag sådär lagom pigg tar bussen till skolan på måndagen och väntar på att min enda lektion ska börja. När tiden är lite mer än inne tar jag och Muffin våra böcker och knalla in i lektionssalen och möts då av följande kommentar, "vad gör ni här? ni har inte lektion nu vi har matte diskret." Jag och Muffin stannar och ser ut som trasiga trafikljus innan vi vänder och går ut. Tydligen stod det i ett mail vi hade fått på tjelvar att vi inte skulle ha lektioner i nummeriska metoder de första två veckorna men ofta jag läste det.
Har för mig att jag gjorde någon mer dundertabbe under veckan men kan inte komma ihåg den, kanske lika bra.
Veckan avslutades i alla fall med att jag på någon märklig vänster gjorde en bra träning, har i och för sig gått ganska bra på alla träningar sedan jag gick till IFK om jag får säga det själv men man vet inte hur andra tänker. Leder nog skytteligan i IFK winter classic 2009 nu, 5 mål inte fy skam tror inte ens Kazeem har gjort mer än tre. Litet minus med IFK är att Darren bestämmde sig för att gå dit också, hade gärna sett att han stannade i AIK.

Denna vecka har inte varit lika spännande som förra då jag har åkt på en förkylning med hosta på köpet så inget träna för mig, gör inte så mycket annat heller för den delen. Lite surt är det att man missar träningar nu speciellt den idag hade varit kul, spela fotboll med en teknikboll i en ultramini gymnastiksal är faktiskt roligare och jobbigare än man kan tro. Nästa helg är det OBS cup, eller TEAM Sportia cup heter det numera, årets höjdpunkt om man frågar mig, tyvärr tar det slut så fort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa ju att du skulle börja skriva när du satt vid datorn och inte hade något att göra ;)

2009-01-22 @ 22:28:24

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0