Killen med kollen

Nu är jag killen med kollen, jag vet när jag ska spela i helgen. 23.45 på fredagkväll har jag min första match och då mot Dalhem i södervärnshallen. Första gången jag får spela futsal där på två år. Träningen idag har gått lite halvbra inte bra eller dåligt hamnade lite på sniskan ibland gjorde något ganska bra ibland, vet att jag kan bättre iaf. Borde sätta mig o plugga nu men jag orkar inte.
Har även lite "lärdom" från en av toaletterna i skolan att bjuda på, följande står på en av dörrarna: "Bara för att du är unik betyder det inte att du är användbar" Lagom snällt sagt men ändå, jag tyckte det var kul kan bero på uttråkning och hunger men inte helt säker.

Kommentarer
Postat av: Mammut

Det är toaletten i vårat skåputrymme:) Det är typ ett helt bråk nedskrivet på den toan:P

2009-01-28 @ 23:49:48
URL: http://marmont.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0